Aloita treenaaminen nyt – voit syödä enemmän jouluna.

17.12.2016

 

Hyvää joulua! Mä aloitin kinkunsulatusjumpat tänä vuonna ajoissa.

Mä halusin vähän herätellä ihmisiä treenifiiliksiin tänään. Siksi päätin venyttää yhtä askelkyykkysarjaa Helsingin keskustaan saakka, ja tsekata, millaisen vastaanoton sain. Hyvää kannustusta ainakin! 😉 Jos aloitat treenaamisen nyt, sulla on isompi nälkä jouluna!

Nimittäin mitä pitkäjänteisemmin me treenataan lihaskuntoa – ihan sama minkälaisilla treenivastuksilla, millaisessa treeniympäristössä, millainen treeniporukka ympärillä – sitä parempi on meidän terveyden taso.

Hyvä lihaskunto – parempi aineenvaihdunta – isompi energiankulutus – kiinteämpi iho – energisempi olemus – tehokkaampi arki – jouhevampi ajatustenkulku – kesäkunto 2017! Plus saan syödä enemmän ruokaa. Yes please!

Ihan oikeasti, ei vaadi paljon, että saa päivän lihaskuntojumpan tehtyä.

Kokeile vaikka:

10 kyykkyä (niin alas kuin pystyt selkä suorana!)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
10 etunojapunnerrusta (puolikasta tai kokonaista – siis ”naisten” tai ”miesten” versioita)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
10 selkärangan eteentaivutusta (hyvää huomenta -liikettä)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
10 askelkyykkypumppausta per jalka

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
10 pystypunnerrusta vapaavalintaisilla painoilla

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

That’s that.

Teepä pari kierrosta noita joka päivä jouluaattoon asti. Ja mielellään jouluaattonakin, ja sen jälkeenkin!

Sanna

 

Samankaltaisia kirjoituksia

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *